Gepubliceerd op 20/12/2018 door Jan Hofman | Categorieën: CRM, Microsoft Dynamics 365
Ook in 2018 publiceerden we op onze CRM blog een pak interessante artikels. Maar welke van deze artikels moet u écht gelezen hebben? We gingen door onze archieven en selecteerden 10 artikels die het meest gelezen en massaal gedeeld werden.
Artificiële intelligentie wordt in CRM gebruikt voor het leveren van meer voorspellende en gepersonaliseerde klantervaringen. Daarnaast is het de bedoeling dat artificiële intelligentie werk uit handen neemt van werknemers. Hoe?
>> Lees verder
Bij digitale postregistratie via CRM wordt alle inkomende en uitgaande post geregistreerd op 1 centrale plaats. Hieraan zijn heel wat voordelen verbonden, zoals beter beheer en opvolging, tijdwinst en beveiliging van (vertrouwelijke) documenten.
>> Lees verder
Als projectmanager streeft u er voortdurend naar om uw projecten correct, efficiënt en winstgevend te plannen en beheren, volgens de verwachting van uw klanten. Uw uitdagingen als projectleider zijn dan ook niet min. Waarom zou u uzelf dan niet laten helpen door een projectmanagement tool?
>> Lees verder
GDPR voor marketing … het betekent niet alleen kommer en kwel. De nieuwe Europese privacywet biedt ook kansen voor elke marketeer. Benut ze en zorg zo voor een nog meer klantgerichte marketing.
>> Lees verder
Begin juli kondigde Microsoft vereenvoudigde updates aan van Microsoft Dynamics 365. Microsoft zal jaarlijks 2 grote releases lanceren: in april en oktober. In dit blogartikel leest u een algemeen overzicht van de belangrijkste nieuwigheden van de meest recente update van oktober ’18.
>> Lees verder
Naast de Web Interface, de mobiele app, de Interactieve Service Hub, de Outlook Client en de Outlook app kan u sinds oktober 2017 ook de Unified Interface kiezen om gegevens uit Dynamics 365 te bekijken en te bewerken. De Unified Interface heeft een responsive design dat zich flexibel aanpast aan browsers, apparaten en schermformaten.
>> Lees verder
Wat als … uw CRM-systeem en e-mailsoftware niet geïntegreerd zijn? Wat als … uw CRM software niet toelaat om documenten te genereren o.b.v. uw gegevens? Wat als … u vanuit CRM gegevens wilt exporteren en importeren? … Als u zakelijke softwaretools gebruikt die niet met elkaar integreren, dan laat u veel mogelijkheden liggen om productiever en “slimmer” (samen) te werken.
>> Lees verder
Processen automatiseren, interne en externe applicaties integreren, gegevens online delen met klanten en partners, … uitdagingen waarmee ook uw bedrijf ongetwijfeld te maken heeft als onderdeel van de digitale transformatie. Uitdagingen die best wel arbeidsintensief en duur kunnen zijn als u alles vanaf nul moet programmeren en ontwikkelen. Gelukkig bestaan er de Azure Logic Apps.
>> Lees verder
U zoekt een oplossing om de organisatie van vergaderingen gebruiksvriendelijker, meer gestructureerd en efficiënter te doen verlopen? Als u notulenbeheer integreert met een CRM oplossing, dan bent u al een hele stap vooruit. Alle informatie over vergaderingen, agendapunten, besluiten en verslagen wordt namelijk centraal opgeslagen en blijft raadpleegbaar voor later gebruik.
>> Lees verder
Iedereen is het er over eens dat het belangrijk is om uw klanten tevreden te houden, want dat is de beste garantie voor klantbehoud (i.e. customer retention). Er is een voor de hand liggende manier om te weten te komen welke klanten tevreden zijn en welke niet, nl. door op regelmatige basis een tevredenheidsenquête uit te voeren. Dat hoeft helemaal niet moeilijk te zijn.
>> Lees verder
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!