Gepubliceerd op 19/12/2019 door Anneleen Poelman | Categorieën: CRM, Microsoft Dynamics 365, Sales
Via onze blogpagina houden we u graag op de hoogte over Microsoft Dynamics 365-updates, CRM-tips en eigen Net IT-nieuws. Als afsluiter van 2019 geven we de top 10 van de meest gelezen blogartikelen dit jaar.
Vlaamse overheidsorganisaties die digitaliseren, doen dit vooral om de interne werking te versterken en de klantgerichtheid te verhogen.
Om deze strategische doelstellingen te realiseren bestaat er geen concrete handleiding of draaiboek. Als IT-partner van klantgerichte overheidsorganisaties geven wij onze kijk op de belangrijkste drijfveren van digitalisering bij de overheid.
De Unified Interface wordt de standaard gebruikersinterface voor alle Dynamics 365-toepassingen. Wat zijn de voordelen en hoe kan u het beste omschakelen? Microsoft heeft er een uitgebreide gids over gepubliceerd.
Let’s face it. Super spannend is het niet om een ellenlange lijst van bestaande contracten te overlopen, opnieuw te bespreken met de klant en administratief af te handelen. In dit artikel bekijken we hoe contractbeheer eenvoudiger en efficiënter kan.
De 2019 Release Wave 2 van Microsoft Dynamics 365 en het Power Platform had opnieuw heel wat nieuwe en verbeterde features in petto.
CRM is een bedrijfsstrategie waarbij het kloppend hart de relatie met de klant is. CRM helpt u en uw medewerkers meer klantgericht te werken en is niet louter een operationele tool. Elke CRM-implementatie heeft dan ook een ingrijpende impact op uw volledige organisatie: marketing, IT, service, verkoop, HR enz.
Op een jobevent van Hogeschool Gent op dinsdag 19 maart gaf Net IT 2 workshops over de impact van de digitale transformatie op bedrijven en overheidsorganisaties. Onze collega Hans Van de Velde schreef naar aanleiding hiervan een blogartikel over hoe digitalisering ondernemingen versterkt.
Wat kan er verkeerd lopen op de marketing- en salesafdeling waardoor u een pak potentiële omzet verspilt? Vooral als de gerealiseerde omzet onder de verwachtingen blijft, is het extra belangrijk om op zoek te gaan naar mogelijke lekken langs waar u omzet verliest en na te gaan hoe u beter resultaten kan behalen. In een nieuw, uitmuntend e-book van Microsoft ontdekt u 5 ‘omzet killers’ en krijgt u advies van B2B sales experts over hoe u deze ‘killers’ kan verslaan.
Als u uw CRM-toepassing beheert op uw eigen IT infrastructuur, dan vraagt u zich misschien af wat Dynamics 365 in de Microsoft cloud méér te bieden heeft. Voor wie voorlopig nog de kat uit de boom kijkt, geven we 6 argumenten waarom het de moeite is om de overstap te maken naar Dynamics 365 in de Microsoft cloud.
Satya Nadella begon de keynote met een “Thank you” voor de partners om van het afgelopen jaar een succes te maken. Alle neuzen werden nogmaals in dezelfde richting gedraaid door de mission statement te herhalen: “Empower every person and every organization on the planet to achieve more”. Consistentie in visie binnen partner ecosysteem leidt tot vertrouwen, dat was de boodschap. Meer bereiken door samen te werken was het motto van Microsoft Inspire 2019.
Speciaal voor Valentijn ♡ hebben we het over de gelijkenissen tussen verkoop en “het spel der verleiding”, omdat elke verkoper iets kan opsteken van Casanova. Verkopen of daten, beide vereisen het nodige geduld, (een beetje) charme, oprechte interesse en strategisch inzicht.
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!