Gepubliceerd op 14/11/2019 door Kristof D'Hoossche | Categorieën: CRM, Tips, tricks & how-to's
Dankzij uw CRM-platform kan u slimmer werken, betere klantervaringen realiseren en zicht houden op uw organisatie. Maar … uw bedrijf evolueert voortdurend en uw CRM-omgeving dus ook.
Als u uw CRM-platform niet onderhoudt en bijstuurt, dan kan er heel wat verkeerd lopen:
Zorg er voor dat het uw organisatie niet overkomt. Pas “CRM-governance” toe om uw CRM-omgeving te beheren en te optimaliseren.
CRM-governance omvat vele facetten, zoals:
De kernbegrippen van CRM-governance zijn altijd standaardisatie, hergebruik, delen en overkoepelend denken. Dit zorgt ervoor dat alles correct blijft werken en business-continuïteit is verzekerd.
In ons e-book “CRM-governance, optimaal beheer van uw CRM-omgeving” leest u meer over hoe u CRM-governance kan toepassen in uw organisatie en hoe u een CRM-governance team samenstelt.
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!