Gepubliceerd op 08/12/2020 door Hans Van de Velde | Categorie: Microsoft Dynamics 365
Klantfeedback is essentieel voor een succesvolle organisatie. In dit blogartikel hebben we het over Dynamics 365 Customer Voice, Microsoft’s applicatie om klantfeedback te verzamelen, te automatiseren én te analyseren.
Tip! Klanten willen graag feedback op hun feedback. Laat dan ook aan uw klanten weten op welke verbeterpunten uw organisatie in de toekomst zal inzetten. Zo zien ze dat hun mening telt!
We maakten een korte demo over Dynamics 365 Customer Voice. Ontdek hoe u eenvoudig surveys kan aanmaken en versturen naar contactpersonen.
Tip! Automatiseer het versturen van surveys met Dynamics 365 Customer Voice in onderstaande veelvoorkomende situaties:
Dynamics 365 Customer Voice vervangt Microsoft Forms Pro. Bestaande klanten van Microsoft Forms Pro worden overgezet naar het nieuwe product, met behoud van alle bestaande Forms Pro survey data. Alle lopende enquêtes en Power Automate-stromen blijven werken.
Meer info over de overgang van Microsoft Forms Pro naar Dynamics 365 Customer Voice vindt u op deze pagina: https://docs.microsoft.com/nl-nl/dynamics365/customer-voice/forms-pro-transition
Wenst u graag meer informatie over Microsoft Dynamics 365 Customer Voice? Contacteer ons dan zeker voor een vrijblijvende online afspraak.
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!