Gepubliceerd op 29/09/2015 door Kristof D'Hoossche | Categorie: Microsoft Dynamics CRM
Microsoft lanceert binnenkort haar nieuwe versie Microsoft Dynamics CRM 2016 waarbij de focus hoofdzakelijk op customer engagement ligt. Bij customer engagement of klantbetrokkenheid is interactie met uw klant het meest cruciale. Interactie via traditionele, digitale, mobiele én sociale kanalen.
Door naar uw klanten te luisteren en interactie op te zoeken, laat u een goede indruk na en werkt u continu aan het verbeteren van de klantervaringen, klantloyaliteit en organisatiereputatie. Dit levert niet alleen tevreden klanten op, maar ook sales, zowel op korte als op lange termijn.
Om dit alles te kunnen realiseren heeft u een goed CRM-systeem nodig. We zijn ervan overtuigd dat de nieuwe versie van Microsoft Dynamics CRM 2016, u hierbij nog veel verder kan helpen.
Zo omvat Microsoft Dynamics CRM 2016 een Survey Designer om vragenlijsten over uw producten en diensten te creëren en uit te sturen naar uw klanten. Uw klanten kunnen deze vragenlijst zowel op computer, op tablet als mobiel bekijken en beantwoorden. De antwoordgegevens worden automatisch opgeslagen in de klantrecord in CRM, zodat iedereen in uw organisatie deze antwoorden duidelijk en snel kan zien en hierop verdere acties kan ondernemen. Daarnaast kunnen er ook follow-up acties automatisch worden ingepland.
Microsoft Social Engagement biedt krachtige tools die uw sales-, marketing- en serviceteam gemakkelijk in contact brengt met klanten en prospecten via social media. Naast Twitter, Facebook, Blogs, Video’s en Nieuws, zal u via RSS ook fora en andere bronnen kunnen doorzoeken om te achterhalen hoe de klant over uw organisatie en producten denkt. Hierbij horen ook niet publieke bronnen, zoals Yammer.
Vanuit Microsoft Social Engagement is het mogelijk om CRM acties te creëren uit social posts. Zo zal u bijvoorbeeld een case kunnen toevoegen vanuit een facebook post.
Via het Social Center kan u tweets en Facebook posts publiceren, waaronder ook afbeeldingen en video’s.
Naast de hierboven beschreven nieuwe mogelijkheden, heeft CRM 2016 nog veel meer voor u in petto.
>> Lees ook: Microsoft Dynamics CRM 2016 verhoogt uw productiviteit
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!