Wat is er nieuw aan Microsoft Dynamics CRM 2016?

Gepubliceerd op 29/09/2015 door | Categorie: Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM 2016

Microsoft lanceert binnenkort haar nieuwe versie Microsoft Dynamics CRM 2016 waarbij de focus hoofdzakelijk op customer engagement ligt. Bij customer engagement of klantbetrokkenheid is interactie met uw klant het meest cruciale. Interactie via traditionele, digitale, mobiele én sociale kanalen.

Door naar uw klanten te luisteren en interactie op te zoeken, laat u een goede indruk na en werkt u continu aan het verbeteren van de klantervaringen, klantloyaliteit en organisatiereputatie. Dit levert niet alleen tevreden klanten op, maar ook sales, zowel op korte als op lange termijn.

Om dit alles te kunnen realiseren heeft u een goed CRM-systeem nodig. We zijn ervan overtuigd dat de nieuwe versie van Microsoft Dynamics CRM 2016, u hierbij nog veel verder kan helpen.

‘Voice of the Customer’

Zo omvat Microsoft Dynamics CRM 2016 een Survey Designer om vragenlijsten over uw producten en diensten te creëren en uit te sturen naar uw klanten. Uw klanten kunnen deze vragenlijst zowel op computer, op tablet als mobiel bekijken en beantwoorden. De antwoordgegevens worden automatisch opgeslagen in de klantrecord in CRM, zodat iedereen in uw organisatie deze antwoorden duidelijk en snel kan zien en hierop verdere acties kan ondernemen. Daarnaast kunnen er ook follow-up acties automatisch worden ingepland.

CRM 2016 Survey Designer

Social Listening & Social Analytics

Microsoft Social Engagement biedt krachtige tools die uw sales-, marketing- en serviceteam  gemakkelijk in contact brengt met klanten en prospecten via social media. Naast Twitter, Facebook, Blogs, Video’s en Nieuws, zal u via RSS ook fora en andere bronnen kunnen doorzoeken om te achterhalen hoe de klant over uw organisatie en producten denkt. Hierbij horen ook niet publieke bronnen, zoals Yammer.

CRM 2016 Social Listening

Social CRM

Vanuit Microsoft Social Engagement is het mogelijk om CRM acties te creëren uit social posts. Zo zal u bijvoorbeeld een case kunnen toevoegen vanuit een facebook post.

CRM 2016 Social CRM

Via het Social Center kan u tweets en Facebook posts publiceren, waaronder ook afbeeldingen en video’s.

CRM 2016 Social CRM 2

Naast de hierboven beschreven nieuwe mogelijkheden, heeft CRM 2016 nog veel meer voor u in petto.

>> Lees ook: Microsoft Dynamics CRM 2016 verhoogt uw productiviteit

Update: ondertussen is Microsoft Dynamics CRM 2016 beschikbaar.


Wenst u meer info?


Lees meer

Microsoft Dynamics 365 Copilot stelt verkopers nét die content voor die het salesproces verbetert.
Zo helpt Microsoft Dynamics 365 Copilot je marketingcampagne sneller van concept tot lancering.
Marketeers geholpen door Microsoft Dynamics 365 Copilot customer journeys

Blijf op de hoogte van belangrijke updates

U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!