Gepubliceerd op 11/07/2019 door Kristof D'Hoossche | Categorieën: Business, Tips, tricks & how-to's
Maak op voorhand een goed plan over wat u met CRM wilt doen. Stel vragen zoals:
Bepaal realistische doelstellingen op basis van de huidige uitdagingen. En denk ook verder aan uitdagingen die zich in de toekomst kunnen voordoen. Maak een onderscheid tussen de ‘must-haves’ en ‘nice-to-haves’.
Ook hangt het succes van uw CRM-project in sterke mate af van uw intern CRM-projectteam. Ga op zoek naar enthousiaste en communicatieve personen met oog voor detail.
Natuurlijk zal het management en iemand van IT al zeker onderdeel uitmaken van het team. Vergeet ook zeker niet om verschillende types eindgebruikers bij het project te betrekken, want uiteindelijk zullen zij met de CRM tool moeten werken. Probeer te achterhalen hoe zij werken, waarom ze zo werken en hoe ze in de toekomst willen werken. Bespreek samen met hen hoe CRM kan helpen om hun job efficiënter te kunnen doen.
Uw CRM-projectteam zal op regelmatige tijdstippen overlegmomenten plannen met de CRM-partner.
Benieuwd naar de andere succesfactoren van een CRM-project?
Download nu het gratis e-book ’10 succesfactoren van een CRM-project’.
Wilt u graag eens van gedachten wisselen over uw CRM-project? Contacteer ons gerust. We helpen u graag verder op weg naar een geslaagde CRM-implementatie.
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!