Gepubliceerd op 01/12/2015 door Kristof D'Hoossche | Categorie: Microsoft Dynamics CRM
Microsoft heeft op het huidige Convergence EMEA congres aangekondigd dat Microsoft Dynamics CRM 2016 vanaf nu beschikbaar is. Deze is zowel online als on-premise verkrijgbaar.
De nieuwe versie van Microsoft Dynamics CRM is vooral gericht op customer engagement waarbij interactie met de klant het meest cruciale is. Jujhar Singh, General Manager Microsoft Dynamics CRM: “Onze strategie is duidelijk: we willen bedrijven in staat stellen om klantervaringen te personaliseren – klanten aanspreken op het juiste moment, op de juiste plaats en met de juiste content; we willen tools beschikbaar stellen waarmee bedrijven meer pro-actief kunnen zijn en waarmee ze belangrijke trends kunnen voorspellen – weten wat de klanten willen en nodig hebben.”
Met de nieuwe features binnen Dynamics CRM 2016 zal u unieke klantervaringen kunnen leveren en zal u interactie kunnen opzoeken met uw klanten via verschillende kanalen. >> Lees ook: Wat is er nieuw aan Microsoft Dynamics CRM 2016?
Microsoft Dynamics CRM 2016 levert ook heel wat verbeteringen qua productiviteit (zoals CRM App for Outlook), mobiliteit (zoals offline toepassingen voor mobiele apparaten en tablets) en customer service (Interactive Service Hub). >> Lees ook: Microsoft Dynamics CRM 2016 verhoogt uw productiviteit.
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!