Gepubliceerd op 09/12/2015 door Kristof D'Hoossche | Categorie: Microsoft Dynamics CRM
De upgrade van CRM 4.0 / 2011 / 2013 / 2015 naar Microsoft Dynamics CRM 2016 kan heel wat vragen oproepen. Daarom geven we graag een woordje uitleg over wat u mag verwachten.
Een upgrade traject omvat achtereenvolgens onderstaande fases:
We starten met een audit van uw huidige CRM-omgeving, waarbij we alle technische en functionele componenten analyseren. We gaan na welke aanpassingen nodig zijn aan het huidige systeem. Na de audit volgt een technische upgrade van het systeem waarbij we alle noodzakelijke aanpassingen uitvoeren. Na de upgrade krijgt u een What’s New Training op een geüpgrade testomgeving. Hierin komen alle vernieuwingen van Microsoft Dynamics CRM 2016 aan bod. Na de training kan u deze CRM-omgeving grondig testen.
Zo zijn we zeker dat alles naar behoren werkt. Na de testfase plannen we de go live in.
We beseffen dat de beschikbaarheid van uw CRM-omgeving uiteraard belangrijk is. Daarom zorgen we voor een snelle overgang. We bekijken per upgrade steeds welk traject het meest aangeraden is.
Hieronder vindt u enkele redenen om te upgraden:
> Lees ook: Wat is er nieuw aan Microsoft Dynamics CRM 2016?
> Lees ook: Microsoft Dynamics CRM 2016 verhoogt uw productiviteit.
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!