Gepubliceerd op 07/03/2024 door Sven Bries | Categorieën: CRM, Customer Engagement, Microsoft Copilot, Microsoft Dynamics 365, Professional services, Service
Technici kunnen met Copilot praten en de uitgevoerde werkzaamheden beschrijven, zoals voltooide servicetaken, gebruikte onderdelen of uitgevoerde services. Copilot suggereert updates voor de boekings- en werkordergegevens op basis van de beschrijving van de technicus. Nadat ze die suggesties hebben gecontroleerd en geaccepteerd, werkt Copilot het formulier bij, waardoor de administratieve last voor technici om verschillende activiteiten handmatig bij te houden en bij te werken, wordt verminderd. Technici kunnen daardoor productiever zijn en zich concentreren op het bieden van uitstekende klantenservice.
Wil je jouw sales & marketing, klantenservice of fieldservice naar een hoger niveau tillen? Dan is Microsoft Dynamics 365 een oplossing die u moet gezien hebben. Gebruik je al Dynamics 365? Laat u dan inspireren door de nieuwste mogelijkheden, AI-uitbreidingen en andere features uit de grote lente-update (Spring Release ’24).
Woensdag 24 april – voormiddag of namiddag – Gent
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!