sector

Elektrische installatiematerialen & Domotica

regio

Europa

diensten

Customer Service, Field service & AI

technologie

Dynamics 365 CE & Copilot

Klanteninformatie centraliseren voor betere service

Met meer dan 100 jaar ervaring heeft Niko een ijzersterke reputatie opgebouwd op het gebied van betrouwbaarheid, design en innovatie. Omdat ze hun klantbeleving naar een hoger niveau wouden tillen, gingen ze aan de slag met Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement. Een tool die hen zou helpen bij het verbeteren van de operationele efficiëntie, het standaardiseren van processen over de landen heen, het vereenvoudigen van hun systeemlandschap, meer transparantie creëren binnen de teams, rapportage verbeteren en inzetten op de beste mogelijk customer experience.

De stap naar Artificial Intelligence

Om volledig mee te zijn met hun tijd en om hun werknemers nog extra te ontlasten worden er ook nieuwe AI-functionaliteiten ontwikkeld in het CRM-systeem. "De volgende stap is om Microsoft Copilot te gaan gebruiken in Dynamics 365 CE om zo de service desk-medewerkers toe te laten nog efficiënter en productiever hun dagdagelijkse taken te gaan uitvoeren", aldus Kristof D'Hoossche, Accountmanager bij Net IT.

Vicky Flies Customer Service Director
“Dankzij Dynamics 365 kunnen we onze Customer Service naar een hoger niveau tillen”

Blijf op de hoogte van belangrijke updates

U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!