Dynamics 365 Field Service geeft volledige controle over je buitendienst door slimme planning, realtime opvolging en mobiele ondersteuning. Problemen zoals foutieve werkorders, gebrekkige communicatie of inefficiëntie op locatie verdwijnen. Techniekers weten exact wat te doen en klanten worden sneller geholpen.
Automatiseer planning met AI voor efficiënte resource-toewijzing en realtime zichtbaarheid.
Direct toegang tot klantdata en werkorders, ook offline, voor hogere klanttevredenheid.
Naadloze koppeling met Outlook, Teams en IoT voor efficiëntere processen.
Dit jaar bundelen alle Alistar-labels hun krachten voor Dynamics Day. Ontdek hoe ERP, CRM, AI en Copilots je productiviteit verhogen en strategische beslissingen versnellen. Krijg exclusief inzicht in de nieuwste innovaties van Microsoft en hoe GlueCom productiebedrijven transformeert met Business Central.
We werken voor tal van service-organisaties en uiteindelijk komt het altijd neer op dezelfde uitdagingen en groeipijnen. Als je deze 6 obstakels uit de weg ruimt zal je service-afdeling bloeien!
Trots op onze Dynamics 365 Field Service-klanten
Ontdek hoe organisaties wereldwijd hun klantendienst moderniseren met AI, selfservice en omnichannel strategieën. Leer hoe je de maturiteit van je serviceorganisatie in kaart brengt, agenten versterkt met kennis en automatisering, en klantloyaliteit verhoogt via efficiëntere, persoonlijkere service. Laat je inspireren door inzichten uit het Microsoft Service Sophistication Model en zet de eerste stap naar next-level klantenservice.
Van slimme werkopdrachten tot IoT, van planning tot klantportalen: deze krachtige functies geven je team de tools om efficiënter, doelgerichter en klantgerichter te werken!
Bundelen alle info over een serviceopdracht in één handig scherm. Koppel ze met met Outlook en Microsoft Teams voor extra punch.
Geef technici gemakkelijke stappenplannen. Deze inspectie-formulieren automatiseren controles en helpen bij naleving en rapportage.
Beheer wie beschikbaar is, met welke vaardigheden, reistijden, werktijden, vergoedingen en verlofaanvragen. De juist persoon voor de job. Altijd!
Automatiseer de planning op basis van afstand, beschikbaarheid, skills en prioriteit. Verlaag reistijd en verhoog de efficiëntie!
Beheer klantgegevens, serviceafspraken en contracten centraal. Elke work order is gekoppeld aan een klantprofiel met historiek en afspraken.
Registreer toestellen en installaties bij de klant. Volg onderhoudsgeschiedenis, zie 3D-modellen en beheer assets op locatie.
Met de visuele schedule board-en quick scheduling assistant wijs je werkorders efficiënt toe. Ook complexe planning wordt zo overzichtelijk.
Mobiele app voor techniekers toont werkorders, klantinfo, instructies en laat werken met of zonder internet. Volledig aanpasbaar aan bedrijfsnoden.
Beheer contractuele afspraken, rechten op service, garantie-informatie en voorraad, inclusief aankopen en retourprocessen.
Automatiseer terugkerend onderhoud op assets. Vermijd uitval en verbeter klanttevredenheid door tijdige service.
Techniekers hebben zicht op onderdelen in magazijn of voertuig. Ook verwerking van aankooporders en retouren in realtime.
Centraliseer technische artikels, FAQ’s en instructies. Doorzoek, vertaal, analyseer gebruik van je KB en ontvang feedback op content.
Krijg inzicht in werkorders, prestaties, benutting van resources en optimalisatie via standaardrapporten en dashboards.
Laat klanten zelf afspraken plannen, technieker volgen op kaart en meldingen ontvangen. Bied een moderne selfservice-ervaring.
Koppel IoT-apparaten voor proactieve monitoring. Detecteer problemen automatisch en genereerwerkorders zonder tussenkomst.
Integreert met Microsoft Teams, Dynamics 365-apps en externe oplossingen voor naadloze workflows.
Van slimme planning tot efficiënte werkopdrachten en vlotte samenwerking: ontdek hoe Artificiële Intelligentie je serviceteams sneller, slimmer en sterker maakt!
Ontdek hoe je met AI en automatisering je serviceprocessen stroomlijnt, je team slimmer laat werken en klanttevredenheid verhoogt. Laat je inspireren door praktijkvoorbeelden van o.a. Microsoft, G&J Pepsi en Dyno-Rod en zet de stap naar efficiënte, toekomstgerichte service.
Ontsluit het volledige potentieel van uw klantenservice met de geïntegreerde Dynamics 365-suite. Elk onderdeel van deze suite, van Customer Service en Contact Center tot Field Service, is ontworpen om naadloze, efficiënte en persoonlijke klantinteracties te bevorderen. Ontdek hoe deze krachtige tools samenwerken om uw service naar een hoger niveau te tillen.
Bied consistente en gepersonaliseerde ondersteuning via elk kanaal, ondersteund door AI en automatisering. Verhoog klanttevredenheid en efficiëntie met één platform voor al je serviceactiviteiten.
Van Copilot tot Field Service: bekijk in enkele minuten hoe je je klantenservice futureproof maakt!
Als Microsoft Certified partner en met een team van service-experts bekijken we graag hoe je de best mogelijke ervaring kan bieden aan je service medewerkers en klanten.
Emma verfaillie
Dynamics 365 specialist
📞 +32 (0)9 361 82 33