Met Dynamics 365 Contact Center krijg je volledige controle over je klantenservice door slimme automatisering, realtime inzichten en ondersteuning voor meerdere communicatiekanalen. Problemen zoals gemiste klantinteracties, trage respons of inefficiënte workflows verdwijnen. Medewerkers hebben direct toegang tot relevante klantinformatie en AI-gestuurde assistentie, waardoor ze sneller en effectiever kunnen handelen. Klanten profiteren van een consistente en persoonlijke ervaring, ongeacht het gekozen communicatiekanaal.
Bied consistente service via telefoon, e-mail, chat en social media voor een naadloze klantbeleving.
Versnel processen met slimme routering, transcriptie en sentimentanalyse voor snellere reacties.
Krijg realtime inzicht in prestaties en verbeter continu met heldere dashboards en rapporten.
Dit jaar bundelen alle Alistar-labels hun krachten voor Dynamics Day. Ontdek hoe ERP, CRM, AI en Copilots je productiviteit verhogen en strategische beslissingen versnellen. Krijg exclusief inzicht in de nieuwste innovaties van Microsoft en hoe GlueCom productiebedrijven transformeert met Business Central.
We werken voor tal van service-organisaties en uiteindelijk komt het altijd neer op dezelfde uitdagingen en groeipijnen. Als je deze 6 obstakels uit de weg ruimt zal je service-afdeling bloeien!
Trots op onze Microsoft 365 Copilot for Service-klanten
Ontdek hoe organisaties hun contactcenters moderniseren met generatieve AI en CCaaS voor betere klantbeleving en groei. Leer hoe je AI inzet om efficiëntie te verhogen, klantinteracties te verbeteren en bedrijfsresultaten te versterken. Laat je inspireren door inzichten uit het Microsoft-onderzoek en bereid je contactcenter voor op de toekomst.
Dynamics 365 Contact Center: Van omnichannel beheer tot realtime inzichten, alles voor optimale klantinteractie!
Beheer gesprekken over voice en digitale kanalen binnen één platform voor consistente service.
Bied AI-gestuurde zelfservice-opties voor snellere en efficiëntere klantoplossingen.
Integreer naadloos met Microsoft Teams voor efficiënte interne communicatie.
Monitor klanttevredenheid live en grijp direct in bij negatieve feedback.
Bied realtime transcripties en vertalingen voor betere communicatie.
Gebruik AI om verzoeken efficiënt toe te wijzen op basis van prioriteit en vaardigheden.
Krijg inzicht in prestaties via uitgebreide dashboards en standaardrapporten.
Verbind externe systemen en Microsoft-apps voor naadloze workflows.
Ontdek hoe AI je klantenservice efficiënter, persoonlijker en slimmer maakt!
Ontdek hoe contactcenters wereldwijd hun kennisbeheer verbeteren met generatieve AI voor betere klantinteracties. Leer hoe je AI inzet om kennis up-to-date te houden, efficiënter te werken en de klantervaring te optimaliseren. Laat je inspireren door inzichten en strategieën voor een toekomstbestendig contactcenter.
Ontsluit het volledige potentieel van uw klantenservice met de geïntegreerde Dynamics 365-suite. Elk onderdeel van deze suite, van Customer Service en Contact Center tot Field Service, is ontworpen om naadloze, efficiënte en persoonlijke klantinteracties te bevorderen. Ontdek hoe deze krachtige tools samenwerken om uw service naar een hoger niveau te tillen.
Bied consistente en gepersonaliseerde ondersteuning via elk kanaal, ondersteund door AI en automatisering. Verhoog klanttevredenheid en efficiëntie met één platform voor al je serviceactiviteiten.
Zie hoe Dynamics 365 Contact Center jouw klantenservice transformeert in slechts enkele minuten!
Als Microsoft Certified partner en met een team van service-experts bekijken we graag hoe je de best mogelijke ervaring kan bieden aan je service medewerkers en klanten.
Emma Verfaillie
Dynamics 365 specialist
📞 +32 (0)9 361 82 33