Gepubliceerd op 05/04/2017 door Yannick Noens | Categorieën: Microsoft Dynamics 365, Microsoft nieuws
Microsoft heeft voor het tweede jaar op rij de ‘2017 CRM Magazine Service Leader Award’ gewonnen, meer specifiek voor de Dynamics 365 app voor Customer Service.
De ‘CRM Magazine Service Leader Award’ wordt beoordeeld door een panel van belangrijke analisten, waaronder Forrester Principal Analyst Ian Jacobs en Forrester VP and Principal Analyst Kate Leggett.
Enkele commentaren:
De ‘CRM Magazine Service Leader Award’ is niet de eerste prijs die Microsoft Dynamics 365 in 2017 won. Eerder sleepte Dynamics 365 al andere prijzen in de wacht, waaronder de CRM Watchlist Elite Award en de 2017 Product of the Year Award (TMC, Customer Magazine). Voor Microsoft is dit een erkenning voor hun continue streven naar innovatie en de voordelen ervan voor hun klanten.
>> Lees het volledige artikel:
https://community.dynamics.com/b/msftdynamicsblog/archive/2017/03/30/microsoft-wins-in-2017-crm-magazine-service-leader-awards
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!