Net IT is een full service agentschap voor de implementatie van uw CRM strategie en voorziet in de permanente beschikbaarheid van functionele en technische ondersteuning. Een overzicht van de diensten:
Met Microsoft Dynamics 365 krijgt u een helder beeld van uw klanten en prospecten. Vanaf het eerste contact met een potentiële klant tot en met het accountmanagement hebt u een volledig overzicht op uw klant. U optimaliseert uw verkoop-, service- en marketingprocessen. Maak uw activiteiten en resultaten zichtbaar. Zorg dat uw bedrijfsprocessen consistent verlopen. Maak gebruik van Microsoft Dynamics 365 als centraal klantrelatie- en informatiesysteem in uw organisatie, bouw geconnecteerde mobile apps met Power Apps en haal inzichten uit uw data met Power BI.
Net IT heeft diepgaande expertise en ervaring opgebouwd in een aantal specifieke sectoren zoals bank & verzekeringen, productie & distributie bedrijven, hoger onderwijs, universiteiten & business school en voornamelijk bij Vlaamse overheidsorganisaties. Met Microsoft Dynamics 365 slagen organisaties er in om productiviteit te optimaliseren, de dienstverlening en de interne werking te verbeteren. Door gegevens uit verschillende databronnen te centraliseren in Microsoft Dynamics 365 werken uw medewerkers altijd met de juiste informatie en winnen ze tijd. Net IT automatiseert bedrijfsprocessen, zorgt voor meer consistente, kwaliteitsvolle werking en brengt inzicht in uw organisatie.
Vertel ons wat de uitdagingen zijn in uw bedrijf. Wij bekijken uw huidige manier van werken, brengen samen de verbeterpunten in kaart en begeleiden uw organisatie naar een geoptimaliseerde, digitale manier van werken die helpt om de strategische doelstellingen in uw organisatie te bereiken.
> Lees meerNet IT is een uitstekende technische partner voor de implementatie van Microsoft Dynamics 365 en Power Platform.
> Lees meerWij koppelen Microsoft Dynamics 365 en Power Platform met uw andere databronnen zodat u in een volledig zicht hebt op uw klanten en zodat u uw gegevens altijd op één plaats beheert.
> Lees meerWe voorzien bovendien de nodige kennisoverdracht zodat u maximaal van uw investering geniet.
> Lees meerNa de lancering van uw CRM omgeving kan u rekenen op ondersteuning van onze CRM Service Desk indien nodig. Om de werking van uw softwareoplossing te verzekeren, kan u bij Net IT monitoring van het systeem laten voorzien en uw data laten beveiligen door back-ups.
> Lees meerHost uw CRM omgeving op de servers van Microsoft (CRM online) of in uw eigen private cloud bij Net IT.
> Lees meerOnze add-ons voegen onmiddellijk kant-en-klare functies toe aan uw CRM software.
> Lees meerBij ons krijgt u toegang tot een grote kennis en gespecialiseerde vaardigheden die binnen uw team misschien niet bestaan. Elke consultant bij Net IT is Microsoft Certified en er is een actief beleid met begeleiding door de lead developers om iedereen steeds op een zo hoog mogelijk niveau te brengen. Microsoft Dynamics 365 en Power Platform hebben geen geheimen voor onze consultants.
Net IT denkt mee na over de best passende oplossing voor uw uitdagingen en we gaan door tot we onze beloftes hebben waargemaakt. We zorgen ervoor dat elk project een succes wordt. Kort gezegd “we work until IT works”.
Na de lancering van uw nieuwe werkomgeving in Microsoft Dynamics 365 en Power Platform is het belangrijk dat uw medewerkers optimaal kunnen werken met uw nieuwe business applicaties. Een vast aanspreekpunt voor functionele en technische vragen is daarbij een belangrijke succesfactor. De Net IT Service Desk bestaat uit 7 toegewijde support engineers die u graag ontzorgen van deze taak en die permanent beschikbaar zijn tijdens de kantooruren. Uit ons jaarlijks tevredenheidsonderzoek blijkt steeds dat bij onze klanten een grote tevredenheid heerst over de hulpvaardigheid en het oplossingsvermogen van de Net IT Service Desk.
Bij Net IT vinden we het belangrijk om een betrouwbare partner op lange termijn te zijn. Wanneer de nodige hulp bij uw project is afgerond komt er een opvolging door een accountmanager die regelmatig een check-in komt doen. Uw accountmanager volgt zoveel mogelijk de technologische innovaties op om te zien wat nuttig kan zijn om uw organisatie vooruit te helpen.
We verhogen de productiviteit van uw organisatie met gebruiksvriendelijke software die uw medewerkers meer slagkracht geeft.
We leren graag uw bedrijf en uw specifieke uitdagingen kennen. Op basis van Microsoft Dynamics 365 en Power Platform werken wij voor u de toepassing uit die het best past in uw context.
In plaats van een veelheid aan toepassingen, streven wij naar een gecentraliseerde CRM oplossing waar uw medewerkers met plezier mee werken.
We zoeken voor u de meest interessante opties uit en houden rekening met een zo interessant mogelijke totaalkost.
We werken alleen volgens de standaarden zodat uw CRM systeem geschikt blijft voor upgrades naar toekomstige versies van Microsoft Dynamics 365 en Power Platform. U bent zeker dat uw investering blijft renderen op lange termijn.
We zorgen ervoor dat uw bedrijfssoftware altijd werkt zodat u zich volledig kan focussen op uw werk. Onze CRM Service Desk staat voor u klaar om eventuele problemen op te vangen.
We volgen de laatste innovaties en nemen u mee naar vernieuwing zodat u gebruik kunt maken van de meest recente CRM technologie.
Elk CRM-project heeft impact op uw organisatie. Daarom is een goede voorbereiding, projectbegeleiding en change management essentieel. >>Download e-book 10 succesfactoren voor een geslaagd CRM-project
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!