Klantverwachtingen zijn hoger dan ooit, en serviceorganisaties voelen de druk om sneller, beter en consistenter te presteren.

Uit onderzoek blijkt dat 83% van de klanten loyaal blijft bij een geweldige service-ervaring, terwijl 96% zal overstappen na een slechte ervaring. Bedrijven die erin slagen om aan deze verwachtingen te voldoen, behalen een voorsprong op de concurrentie.


Microsoft Dynamics 365 Customer Service biedt je organisatie de tools om niet alleen sneller te reageren, maar ook om elke klantinteractie te personaliseren en efficiënt te beheren. Met automatisering en AI kun je routinetaken elimineren, de naleving van SLA's garanderen en ervoor zorgen dat je team zich kan concentreren op wat echt belangrijk is: het leveren van uitzonderlijke service die je klanten waarderen.

AI-gedreven inzichten en klanttevredenheid

Met Copilot in Dynamics 365 krijgt je team direct toegang tot AI-gedreven inzichten en aanbevelingen, zodat ze problemen sneller kunnen oplossen en tegelijkertijd een hogere klanttevredenheid kunnen garanderen. AI helpt je om sneller te reageren op veranderende klantbehoeften en je service te optimaliseren.

Omnichannel ondersteuning

Met Dynamics 365 Customer Service kun je al je klantinteracties beheren via één enkel platform, inclusief e-mail, chat, sociale media en telefoongesprekken. Deze omnichannel-mogelijkheid zorgt voor consistente, hoogwaardige ondersteuning over alle kanalen, waardoor klanten een naadloze service-ervaring krijgen.

360-graden klantbeeld voor gepersonaliseerde ondersteuning

Met Dynamics 365 krijgt je een compleet overzicht van elke klantinteractie, inclusief inzichten uit Sales, Marketing, en Service. Zo kunt je sneller en gerichter inspelen op klantbehoeften, dankzij real-time inzicht in alle interacties van je klant, wat leidt tot hogere klanttevredenheid en loyaliteit.

Betrouwbare SLA-naleving en rapportages

Dynamics 365 maakt het eenvoudig om SLA’s te beheren door parameters in te stellen die zijn afgestemd op de specifieke vereisten van elke klant. Je kunt eenvoudig de voortgang volgen met ingebouwde rapportages en ervoor zorgen dat je serviceteam op schema blijft, zodat klanten de ondersteuning krijgen die ze verwachten binnen de afgesproken tijd.

Event 19/11 – Modernize your service with AI-powered Dynamics 365 solutions

Learn how Agfa streamlined its operations with Dynamics 365 Field Service


Register now

Wil u ontdekken wat Microsoft Dynamics 365 & het Power Platform voor u in huis heeft?

Blijf op de hoogte van belangrijke updates

U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!