Gepubliceerd op 07/03/2024 door Sven Bries | Categorieën: Customer Engagement, Customer Service, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Microsoft Copilot
Deze chat-interface van Microsoft Dynamics 365 Copilot in Dynamics 365 Sales biedt een handige werkruimte , waardoor de focus op productieve gesprekken met Copilot wordt vergroot. Op dit scherm chatten verkopers en salesmensen met Copilot en krijgen ze real-time feedback krijgen over verschillende zoals klantinformatie, dealinformatie, vergaderschema’s en meer, allemaal met moeiteloze natuurlijke taalchatfunctionaliteit.
Wil je jouw sales & marketing, klantenservice of fieldservice naar een hoger niveau tillen? Dan is Microsoft Dynamics 365 een oplossing die u moet gezien hebben. Gebruik je al Dynamics 365? Laat u dan inspireren door de nieuwste mogelijkheden, AI-uitbreidingen en andere features uit de grote lente-update (Spring Release ’24).
Woensdag 24 april – voormiddag of namiddag – Gent
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!