E-book: The power of knowing your customers (ENG)

E-book: The power of knowing your customers (ENG)

Dynamics 365 Customer Voice

Klantfeedback verzamelen is de sleutel voor succesvol ondernemen. Klanten verlangen dat u naar hen luistert en dat u ook effectief iets doet met hun feedback. Dat is wat Dynamics 365 Customer Voice biedt. Deze feedbacktool van Microsoft gaat veel verder dan enkel het versturen en verzamelen van surveys via verschillende kanalen. De tool analyseert ook alle verzamelde feedback, biedt extra inzichten via o.a. gedetailleerde klantervaringsrapporten, automatiseert gepersonaliseerde reacties enz.

 

In dit e-book leest u hoe Dynamics 365 Customer Voice een oplossing biedt voor de volgende grote uitdagingen:

 

  • luisteren naar klanten op de verschillende én juiste kanalen.
  • niet-gepersonaliseerde communiatie vermijden.
  • ervoor zorgen dat gegevens over klantfeedback en -ervaringen kunnen gedeeld worden binnen de volledige organisatie.
  • op het juiste moment reageren op de feedback van klanten.

 

>> Download nu dit e-book (ENG, PDF). Listen, understand & act!

GRATIS DOWNLOAD