Onze customer- en field-service specialisten maken je ideeën rond klantenservice concreet in een Envisioning Meeting!

Onze customer- en field-service specialisten maken je ideeën rond klantenservice concreet in een Envisioning Meeting!

Onze customer- en field-service specialisten maken je ideeën rond klantenservice concreet.

Samen bekijken we je zakelijke doelstellingen en verkennen we passende technologische oplossingen. Onze specialisten komen bij je langs voor een verkennend gesprek over jouw noden, wensen en uitdagingen inzake klantenservice & fieldservice.

 

  • Tijd: 2u
  • Deelnemers: Chief CX / Customer Service Manager / Field Service Manager
  • Voorbereiding: customer service en / of field service flows + bottle necks of pain points in kaart
  • Prijs: gratis

Vanuit hun uitgebreide ervaring inzake customer experience trajecten en diepe technologische kennis van Microsoft Dynamics 365 inspireren we jou in de Envisioning Meeting met concrete oplossingen voor voor jouw CX-challenges.

 

De Envisioning Meeting vertegenwoordigt het Inspire-element van het Microsoft Catalyst I.D.E.A.-framework waarmee we reeds bij reeds talloze bedrijven hun digitale transformatie tastbaar hebben gemaakt. Het is de eerste, volledig vrijblijvende, stap in het verbeteren van je dienstverlening!

 

GRATIS DOWNLOAD