Dynamics 365 Customer Service tilt jouw klantenservice naar een hoger niveau met naadloze communicatie, slimme automatisering en AI-ondersteuning. Klantvragen worden sneller en consistenter afgehandeld via het kanaal van hun keuze. Dankzij centrale caseopvolging, geïntegreerde kennisbanken en realtime inzichten verdwijnen frustraties zoals trage reacties, gemiste SLA’s of gebrekkige interne samenwerking. Medewerkers beschikken over alle tools om efficiënt te werken en klanten voelen zich echt geholpen.
Copilot for Service levert direct relevante informatie, waardoor klanten snel geholpen worden. Dit verkort wachttijden en verhoogt de klanttevredenheid.
De AI geeft altijd dezelfde hoge kwaliteit van antwoorden, ongeacht wie de klant helpt. Dit zorgt voor betrouwbaarheid en een betere ervaring voor de klant.
Copilot automatiseert repetitieve taken zoals rapportages en informatie opzoeken. Dit bespaart tijd en laat medewerkers zich focussen op de klant.
Dit jaar bundelen alle Alistar-labels hun krachten voor Dynamics Day. Ontdek hoe ERP, CRM, AI en Copilots je productiviteit verhogen en strategische beslissingen versnellen. Krijg exclusief inzicht in de nieuwste innovaties van Microsoft en hoe GlueCom productiebedrijven transformeert met Business Central.
We werken voor tal van service-organisaties en uiteindelijk komt het altijd neer op dezelfde uitdagingen en groeipijnen. Als je deze 6 obstakels uit de weg ruimt zal je service-afdeling bloeien!
Trots op onze Dynamics 365 Customer Service-klanten
Met Dynamics 365 blijf je efficiënt werken, ongeacht het apparaat of je locatie. De integratie met Microsoft Teams maakt het eenvoudig om samen te werken, informatie te delen en direct vergaderingen te starten zonder onderbreking
Je hebt altijd toegang tot klantcases en tools, of je nu werkt op een desktop, tablet of smartphone. Deze bereikbaarheid verhoogt zowel je productiviteit als de kwaliteit van je dienstverlening.
Met Dynamics 365 ondersteun je klanten overal en altijd, zonder in te leveren op snelheid of kwaliteit.
Leer hoe AI-gestuurde automatisering, contextbewuste workflows en datagedreven inzichten je helpen om een proactieve klantenservice te bieden. Onze expert toont in een korte demo hoe je klantinteracties personaliseert en servicemedewerkers ondersteunt met slimme tools. Transformeer je klantenservice met generatieve AI in Dynamics 365!
Van klantcases tot AI-Copilot: deze krachtige servicefuncties maken je team slimmer en klantgerichter!
Beheer en volg klantproblemen via cases. Elke case bevat alle relevante informatie en doorloopt statussen van ‘nieuw’ tot ‘opgelost’. Alle interacties worden gelogd voor een volledig klantbeeld.
Centraliseer en deel kennis via een interne bibliotheek. Medewerkers raadplegen snel artikelen om consistente, kwalitatieve antwoorden te geven aan klanten.
Ondersteun klanten via hun voorkeurskanaal zoals chat, e-mail, telefoon of social media. Alle communicatie stroomt samen in één interface voor de agent.
Gebruik slimme wachtrijen, routering en prioritering om gesprekken efficiënt af te handelen en toe te wijzen aan de juiste medewerkers.
Stel SLA’s in voor reactietijden en oplossingstijden. Monitor prestaties om afspraken met klanten na te komen en servicekwaliteit te waarborgen.
Gebruik dashboards en rapportages voor inzicht in prestaties, klanttevredenheid en operationele KPI’s. Ondersteunt datagedreven optimalisatie.
Bied klanten een selfserviceportaal waar ze zelf serviceaanvragen kunnen indienen, afspraken maken en kennisartikelen raadplegen.
Gebruik het productiviteitsvenster, e-mailsjablonen en tijdlijnen om efficiënt te werken. Krijg snel overzicht van gesprekken en relevante acties.
Volg live prestaties van agents, kanalen en wachtrijen met realtimedashboards in Omnichannel. Blijf proactief in je service.
Gebruik aangepaste omgevingen zoals de Customer Service Workspace voor agents, het beheercentrum voor admins en vereenvoudigde UI’s voor teamleden.
Koppel eenvoudig een extern IVR-systeem aan het spraakkanaal en stuur gesprekken contextueel door, inclusief relevante klantinformatie via SIP UUI-headers.
Beheer escalaties effectief met vooraf ingestelde regels, notificaties en workflows voor urgente of complexe klantvragen.
Van slimme planning tot efficiënte werkopdrachten en vlotte samenwerking: ontdek hoe Artificiële Intelligentie je serviceteams sneller, slimmer en sterker maakt!
Ontdek hoe je met AI en automatisering je serviceprocessen stroomlijnt, je team slimmer laat werken en klanttevredenheid verhoogt. Laat je inspireren door praktijkvoorbeelden van o.a. Microsoft, G&J Pepsi en Dyno-Rod en zet de stap naar efficiënte, toekomstgerichte service.
Ontsluit het volledige potentieel van uw klantenservice met de geïntegreerde Dynamics 365-suite. Elk onderdeel van deze suite, van Customer Service en Contact Center tot Field Service, is ontworpen om naadloze, efficiënte en persoonlijke klantinteracties te bevorderen. Ontdek hoe deze krachtige tools samenwerken om uw service naar een hoger niveau te tillen.
Beheer en optimaliseer buitendienstactiviteiten met slimme planning, mobiele tools en IoT-integratie. Lever proactieve service en verhoog klanttevredenheid op locatie.
Toekomstgerichte service? in een paar minuten zie je hoe je voorop blijft lopen!
Als Microsoft Certified partner en met een team van service-experts bekijken we graag hoe je de best mogelijke ervaring kan bieden aan je service medewerkers en klanten.
Emma Verfaillie
Dynamics 365 specialist
📞 +32 (0)9 361 82 33