Microsoft 365 Copilot for Service is jouw AI-assistent voor klantenservice. Het brengt Microsoft 365 Copilot samen met een rolgebaseerde AI-agent om je bestaande contactcenter te verrijken met generatieve AI. Zo moderniseer je je contactcenter en verhoog je tegelijk de klantervaring en de productiviteit van je servicemedewerkers, dankzij naadloze integratie met je huidige systemen en kennisbronnen voor realtime, data-gedreven inzichten.
Met Copilot for Service krijg je directe AI-hulp bij klantinteracties. Of het nu gaat om antwoorden genereren, vragen analyseren of suggesties doen.
Copilot automatiseert repetitieve taken en stroomlijnt workflows. Dit bespaart tijd en zorgt ervoor dat medewerkers zich kunnen focussen op complexe klantvragen.
Met Copilot werk je vanuit één platform dat naadloos integreert met Microsoft Teams en Outlook. Dit zorgt voor efficiënte samenwerking en een betere klantervaring.
Dit jaar bundelen alle Alistar-labels hun krachten voor Dynamics Day. Ontdek hoe ERP, CRM, AI en Copilots je productiviteit verhogen en strategische beslissingen versnellen. Krijg exclusief inzicht in de nieuwste innovaties van Microsoft en hoe GlueCom productiebedrijven transformeert met Business Central.
We werken voor tal van service-organisaties en uiteindelijk komt het altijd neer op dezelfde uitdagingen en groeipijnen. Als je deze 6 obstakels uit de weg ruimt zal je service-afdeling bloeien!
Trots op onze Microsoft 365 Copilot for Service-klanten
Ontdek hoe organisaties wereldwijd hun klantendienst moderniseren met AI, selfservice en omnichannel strategieën. Leer hoe je de maturiteit van je serviceorganisatie in kaart brengt, agenten versterkt met kennis en automatisering, en klantloyaliteit verhoogt via efficiëntere, persoonlijkere service. Laat je inspireren door inzichten uit het Microsoft Service Sophistication Model en zet de eerste stap naar next-level klantenservice.
Microsoft 365 Copilot for Service: Van directe integraties tot slimme AI-antwoorden, jouw team blijft altijd een stap voor!
Koppel Copilot for Service met Salesforce, ServiceNow, Zendesk en je eigen databronnen.
Start snel zonder lange implementatietrajecten.
Configureer met Microsoft Copilot Studio naar jouw noden.
Werkt in Outlook, Teams en andere vertrouwde apps.
Automatische suggesties uit kennisbanken en handleidingen.
Werkt met elk CRM- of ticketsysteem.
Van razendsnelle antwoorden tot consistente service en meer persoonlijke interactie: ontdek hoe AI je klantenservice naar een hoger niveau tilt!
Ontdek hoe je met Microsoft Copilot for Service je klantenservice naar een hoger niveau tilt. Gebruik AI om processen te automatiseren, kennis te centraliseren en klantvragen sneller en consistenter te beantwoorden. Laat je inspireren door praktijkvoorbeelden en krijg direct toepasbare inzichten voor efficiëntere, AI-gedreven service.
Ontsluit het volledige potentieel van uw klantenservice met de geïntegreerde Dynamics 365-suite. Elk onderdeel van deze suite, van Customer Service en Contact Center tot Field Service, is ontworpen om naadloze, efficiënte en persoonlijke klantinteracties te bevorderen. Ontdek hoe deze krachtige tools samenwerken om uw service naar een hoger niveau te tillen.
Bied consistente en gepersonaliseerde ondersteuning via elk kanaal, ondersteund door AI en automatisering. Verhoog klanttevredenheid en efficiëntie met één platform voor al je serviceactiviteiten.
Zie hoe Copilot jouw klantenservice transformeert in slechts enkele minuten!
Als Microsoft Certified partner en met een team van service-experts bekijken we graag hoe je de best mogelijke ervaring kan bieden aan je service medewerkers en klanten.
Emma Verfaillie
Dynamics 365 specialist
📞 +32 (0)9 361 82 33