Gepubliceerd op 12/10/2017 door Steve Lefevere | Categorie: Microsoft Dynamics 365
De nieuwe versie (versie 9.0) van Microsoft Dynamics 365 is nu officieel beschikbaar.
We brengen u een reeks van blogartikelen waarbij we alle aanpassingen en verbeteringen van de recentste Microsoft Dynamics 365 update nog eens uitgebreid beschrijven.
De web – en mobiele ervaringen van Microsoft Dynamics 365 zijn nu nog consistenter en gebruiken een responsive interface die zich aanpast aan de desbetreffende browsers en devices. Dit betekent ook geoptimaliseerde navigatie, responsive dashboards enz.
Andere voordelen van de nieuwe Unified Interface:
De Unified Interface gebruikt ook goed reagerende webontwerpprincipes om een optimale weergave- en interactie-ervaring te bieden bij elk scherm, elk formaat, elk apparaat en elke weergavestand. Zo veranderen bijvoorbeeld subrasters op kleinere schermen in lijsten.
De Dynamics 365 webclient heeft een opgefriste gebruikersinterface (User Interface Refresh). De nieuwe look & feel is zorgvuldig ontworpen op basis van heel wat klantenfeedback en analyses. “The new User Interface is like a breath of fresh air for our users and we have made sure that with no customization required, rolling it out for your organization is a piece of cake”, zegt Microsoft.
Wat is er aangepast?
In Dynamics 365 versie 9.0 is de Customer Service-hub (in eerdere versies Interactieve service-hub genaamd) als zelfstandige toepassing opnieuw ontworpen op basis van de nieuwe Unified Interface. De hub is dus ook beschikbaar voor mobiel gebruik en vereist geen metadata download.
De Klantenservice-hub toont al uw belangrijke klantenservicegegevens op één locatie en maakt het voor medewerkers en managers gemakkelijker om dringende serviceaanvragen voorrang te geven en erop te reageren.
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!