Nieuwe mogelijkheden voor marketing, klantenservice en social media monitoring

Gepubliceerd op 18/02/2014 door | Categorieën: Marketing, Microsoft Dynamics 365, Microsoft Dynamics CRM, Service, Social

BRON: Microsoft unveils new marketing, customer care and social listening capabilities

De volgende releases van Microsoft Dynamics CRM die we mogen verwachten vanaf het tweede kwartaal van 2014 brengen nieuwe, innovatieve mogelijkheden op het vlak van marketing, customer service en sociale media.

Slimmere marketing

Microsoft Dynamics Marketing (voordien bekend onder de naam “MarketingPilot”) wordt de geschikte oplossing voor de planning en uitvoering van grote marketingcampagnes. Voor marketingmanagers die diep inzicht wensen in de impact van hun marketingactiviteiten met de mogelijkheid om de marketingmix te optimaliseren. De nieuwe marketing automation functionaliteit laat toe om intelligenter en efficiënter met klanten te communiceren. Met de “visual campaign designer” teken je op een intuïtieve manier de verschillende stappen in je marketingcampagne uit. De nieuwe mogelijkheden zullen je toelaten om leads op een compleet nieuwe manier te beheren met (geautomatiseerde) lead scoring, geavanceerde e-mail marketing en diepgaande marketing analytics.

Meer mogelijkheden voor customer service

Klantenservice behoort meer en meer tot het hart van elk bedrijf. Succesvolle bedrijven begrijpen en hebben inzicht in de wensen van hun klanten en leveren de best mogelijke service via alle mogelijke kanalen (Web / sociale media / mobile).

Microsoft Dynamics CRM verbetert en verruimt de mogelijkheden van case management via mogelijkheden voor automatisatie, nieuwe interactiemogelijkheden (Web chat, video, Facebook, Twitter) en een kennisportaal voor zelfhulp en kennisdeling.

Sociale media voor iedereen

Luisteren is het geheim van een goede relatie. Voor de “conversation manager” is er binnenkort “Microsoft Social Listening“. Deze nieuwe service biedt de mogelijkheid om conversaties in social media te analyseren en er op te reageren. Microsoft is er van overtuigd dat deze nieuwe mogelijkheden op vlak van sociale media tot de kern behoren van customer relationship management.


Wenst u meer info?


Lees meer

Moderniseer je service met AI-gestuurde Dynamics 365-oplossingen: event recap
Techniekers krijgen meer gedaan met Microsoft Dynamics 365 Copilot
Microsoft Dynamics 365 Copilot stelt verkopers nét die content voor die het salesproces verbetert.

Blijf op de hoogte van belangrijke updates

U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!