Niko verbetert zijn Customer Service met Dynamics 365 en maakt de weg vrij voor de inzet van AI.
De Vlaamse Waterweg
De Vlaamse Waterweg hanteert informatiegestuurde handhaving dankzij digitale tools in Dynamics 365 en Power Platform.
Niko
Niko automatiseert en optimaliseert service processen met Microsoft Dynamics 365.
Avasco Solar
Avasco Solar heeft een duidelijker zicht op sales via rapportering in Microsoft Dynamics 365.
Eribel
Eribel optimaliseert en stroomlijnt sales processen met Microsoft Dynamics 365.
Partenamut en Helan
Partenamut en Helan bundelen krachten met gezamenlijke CRM-oplossing.
Thomas More
Thomas More vertrouwt op Net IT voor de centralisering van relatie- en communicatiebeheer.
Vlaamse Milieumaatschappij
Online aanvragen voor watercaptatie beheert VMM in Microsoft Dynamics 365.
LBC Tank Terminals
LBC Tank Terminals houdt de vinger aan de pols dankzij een 360° zicht op de klant en geautomatiseerde klantfeedback.
Vlaamse Onderwijsraad
VLOR bracht hun vergader- en collaboratieplatform naar de Microsoft cloud.
Vlaamse Ombudsdienst
De Vlaamse Ombudsdienst beheert de klachtenbehandeling in Microsoft Dynamics 365.
Agentschap Innoveren & Ondernemen
Agentschap Innoveren en Ondernemen centraliseert kennis en verbetert dienstverlening dankzij Microsoft Dynamics 365.
Isabel Group
Isabel Group gebruikt Dynamics 365 voor het centraliseren van klantinformatie en het stroomlijnen van sales-, marketing- en customer support activiteiten.
GSD-V
GSD-V gebruikt Microsoft Dynamics 365 voor haar ledenbeheer.
Private Bank Delen
Private Bank Delen gebruikt Microsoft Dynamics 365 Marketing voor een optimale, digitale communicatie met klanten, meer specifiek voor e-mailmarketing en eventmanagement.
Digitaal Vlaanderen gebruikt Microsoft Dynamics 365 voor evenementenbeheer en digitale communicatie.
Sport Vlaanderen
Sport Vlaanderen gebruikt Dynamics 365 voor het beheer van evenementen.
Delta Light
Delta Light versterkt wereldwijde salesorganisatie met Microsoft Dynamics 365.
BOIC, het Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité
Het Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité (BOIC) beheert haar werkingsprocessen, zoals relatie- en partnerbeheer, efficiënter dankzij CRM.
Contact Center 1700
1700, het contactcenter van de Vlaamse overheid werkt nu nog vlotter dankzij het nieuwe IT platform dat gebouwd werd in Microsoft Dynamics 365 i.s.m. Digitaal Vlaanderen.
Vasco Group
Vasco Group, verwarmings- en ventilatiespecialist, behoudt en verstevigt haar marktleiderspositie dankzij Microsoft Dynamics 365 CE en Power BI.
Infrabel
Een beter meldingenbeheer van werken dankzij de service module van Microsoft Dynamics CRM bij Infrabel.
Cebeo
Distributeur in elektrotechnisch materiaal Cebeo optimaliseert account management via Microsoft Dynamics CRM.
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!