sector

Financieel advies

regio

België

diensten

Sales, marketing & customer service

technologie

Dynamics 365 CE, Power Platform, Azure

Data-driven customer engagement

Isabel Group is het grootste FinTech bedrijf in België en biedt klanten een totale waaier aan van financiële software-oplossingen (o.a. Isabel6, CodaBox en Zoomit). Het bedrijf bestaat uit meer dan 300 experten en is al 25 jaren actief. Klanten zoals Barco, Port of Antwerp en Colruyt Group doen al jarenlang op hen een beroep om hun financiële processen te digitaliseren. Om klanten nog beter te kunnen helpen investeerde Isabel Group in een data analytics team en een nieuwe CRM-tool. Binnen hun visie van data-driven customer engagement willen zij beter kunnen anticiperen op de noden van haar klanten. Hiervoor hebben zij een 360° zicht van elke klant nodig. Net IT zorgde voor de implementatie van Microsoft Dynamics 365 als één centrale gemeenschappelijke database. Dankzij dit centrale datamodel kunnen de sales-, marketing- en klantenservicemedewerkers van Isabel Group veel efficiënter (samen)werken.

Data integratie, change management en security

Het CRM project bracht heel wat uitdagingen met zich mee, zoals de integratie van data uit verschillende systemen en applicaties en change management. "De tool kan perfect werken en perfect geïntegreerd zijn, maar als u niet de extra mile gaat om ervoor te zorgen dat mensen de tool succesvol kunnen gebruiken, dan wordt het moeilijk", zegt Tim Van der Wee, Chief Information & Technology Officer van Isabel Group. Daarnaast staat ook security heel hoog op de prioriteitenlijst van Isabel Group, meer specifiek de confidentialiteit van data. Dat is wat het ecosysteem van Microsoft hen biedt. Microsoft reikt componenten aan die hen toelaten om de juiste balans te vinden tussen veiligheid en flexibiliteit.

Tim Van der Wee Chief Information & Technology Officer
“Microsoft Dynamics 365 biedt de juiste balans tussen veiligheid en flexibiliteit.”

Data-driven customer engagement met Microsoft Dynamics 365

Binnen hun visie van data-driven customer engagement investeerde Isabel Group in een data analytics team en een nieuwe CRM-tool.
Met Microsoft Dynamics 365 als centraal datamodel kan Isabel Group haar sales-, marketing- en klantenservice activiteiten beter stroomlijnen. Uiteindelijk moet dit alles leiden tot een consistente klantinteractie en klantervaring.

Blijf op de hoogte van belangrijke updates

U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!