Onze eigen, unieke Service Desk biedt hulp bij zowel functionele gebruikersvragen als bij technische problemen.
U kan bij ons team terecht voor al uw vragen over uw business applicatie in Microsoft Dynamics 365 en Power Platform.
U kan hen telefonisch, via e-mail of via remote support bereiken tijdens de kantooruren.
Als Microsoft Tier 1 Cloud Solution Partner hebben we een Advanced Support Contract met Microsoft.
Hierdoor kunnen wij meteen service-aanvragen loggen bij Microsoft en zo onze klanten de best mogelijke ondersteuning bieden.
U kan Net IT's Service Desk telefonisch, via e-mail of via remote support bereiken tijdens de kantooruren. Door vanop afstand uw scherm over te nemen, kunnen onze medewerkers meestal uw probleem of vraag oplossen zonder een verplaatsing te moeten maken. Zo kan u snel weer aan de slag.
Microsoft lanceert om de 6 maanden een nieuwe release van Microsoft Dynamics 365. Om de technische upgrades goed op te volgen, biedt Net IT een Dynamics 365 Update Management contract aan. Wij volgen de updates voor u op en maken een gedetailleerd rapport van de impact van elke update. In dit rapport sommen wij ook eventuele aanpassingen op die noodzakelijk zijn om de upgrade van uw Microsoft Dynamics 365 omgeving 100% vlot te laten verlopen.
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!