Unified Interface: nieuw, trendy jasje voor Microsoft Dynamics 365

Gepubliceerd op 04/09/2018 door | Categorie: Microsoft Dynamics 365

5 grote voordelen van de Unified Interface

1. Responsive design

De Unified Interface heeft een responsive design dat zich flexibel aanpast aan browsers, apparaten en schermformaten. Dit zorgt voor een consistente gebruikerservaring. Of u nu op uw desktop, tablet of telefoon werkt, u kan altijd op dezelfde manier met uw CRM-toepassing werken.

Net IT CRM Blog: Unified Interface Microsoft Dynamics 365 - small screenshot

2. Navigatiebalk

De navigatiebalk van de Unified Interface staat discreet links en is uitklapbaar. Daardoor neemt de balk niet veel ruimte in en is er meer plaats voor het tonen van nuttige CRM data. Het biedt ook snelle toegang tot onlangs weergegeven records en vastgemaakte favorieten. Met de nieuwe menu-opties kan u snel door de verschillende apps in het systeem navigeren.

Net IT CRM Blog: Unified Interface Microsoft Dynamics 365 navigatiebalk - small screenshot

3. Tijdlijnweergave

Dankzij de overzichtelijke tijdlijnweergave kan u alle informatie over een record (klant, lead, bedrijf, opportuniteit) op één pagina bijhouden i.p.v. op verschillende tabbladen. U ziet dan alle gerelateerde berichten, spraakbijlagen, e-mails, opmerkingen, … in chronologische volgorde onder elkaar. Zo mist u geen enkele communicatie en belangrijke info over uw klanten of leads. Bijlagen kan u vanop de tijdlijn bekijken/downloaden/openen zonder dat u het record moet openen. Ook kan u via de tijdlijn zelf activiteiten, berichten en notities aanmaken.

Net IT CRM Blog: Unified Interface Microsoft Dynamics 365 - screenshot activiteiten tijdlijn small

4. Bedrijfsprocesstromen

In de Unified Interface worden bedrijfsprocesstromen (Business Process Flows) compacter weergegeven dan in de Web Interface. Ze zijn ingeklapt en nemen dus minder schermruimte in. U kan de stromen openklappen, verslepen en vastpinnen aan de zijkant van uw scherm zodat ze zichtbaar blijven als u navigeert naar andere formulieren. Dat laatste is vooral handig als u in een bepaalde fase van het bedrijfsproces complexe stappen moet uitvoeren.

Net IT CRM Blog: Unified Interface Microsoft Dynamics 365 - Bedrijfsprocessen smal screenshot

5. Interactieve dashboards

U krijgt toegang tot interactieve dashboards en grafieken. Deze dashboards zijn beschikbaar voor alle recordtypes en records worden actief gefilterd. Dit betekent dat alleen de records die voor u of uw medewerkers relevant zijn, worden getoond.

Net IT CRM Blog: Unified Interface - screenshot dashboards

Wilt u aan de slag gaan met Unified Interface of wenst u graag meer informatie?


Lees meer

Moderniseer je service met AI-gestuurde Dynamics 365-oplossingen: event recap
Techniekers krijgen meer gedaan met Microsoft Dynamics 365 Copilot
Microsoft Dynamics 365 Copilot stelt verkopers nét die content voor die het salesproces verbetert.

Blijf op de hoogte van belangrijke updates

U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!