Ontdek hoe Dynamics 365 Customer Service je helpt om sneller en efficiënter in te spelen op klantvragen, de klanttevredenheid te verhogen en je serviceprocessen te optimaliseren.
Schrijf je in voor dit webinar en leer hoe AI-gestuurde automatisering, contextbewuste workflows en datagedreven inzichten je helpen om een proactieve klantenservice te bieden. Onze expert toont in een korte demo hoe je klantinteracties personaliseert en servicemedewerkers ondersteunt met slimme tools. Mis deze kans niet om je klantenservice te transformeren!
Wat zal je leren uit het webinar?
- Klantvragen sneller en efficiënter afhandelen.
- Hoe je met AI en automatisering een proactieve serviceaanpak opzet.
- Praktische tips om klanttevredenheid en operationele efficiëntie te verhogen.
Spreker
11u00 |
Start webinar |
 |
Demo in Dynamics 365 Customer Service
Onze expert laat zien hoe je contextbewuste en gepersonaliseerde service-interacties opzet. Leer hoe je met AI, selfserviceportalen en geavanceerde case management-oplossingen je klantenservice transformeert van reactief naar proactief.
Kevin Aelbrecht – Net IT Dynamics 365 specialist |
Waar & wanneer
📍 Online
🗓️ Dinsdag 1 april 2025
🕟 11:00 tot 11:45
🏢 De focus van dit webinar ligt op de noden en challenges van grote bedrijven en enterprises.