Gepubliceerd op 07/03/2024 door Sven Bries | Categorieën: Marketing and sales, Microsoft Copilot, Microsoft Dynamics 365
Door gebruik te maken van het nieuwe Manager Insights Dashboard in Dynamics 365 Sales krijgt de salesmanager een holistisch beeld van de prestaties van al zijn verkopers. Conversation Intelligence gebruikt analyses van alle interacties met klanten en contacten die in Dynamics zitten, maar ook in Outlook, Teams enzovoort. Manager kunnen zo hun team beter coachen.
Ze krijgen zo de beschikking over informatie, inzichten en filters zoals gesprekstijd en -duur, verkoper, verbonden leads en opportuniteiten, status van deze leads, marketing- en salescampagnes en meer. om hun verkoopteam intelligent te leiden en verkopers proactief te coachen.
Wil je jouw sales & marketing, klantenservice of fieldservice naar een hoger niveau tillen? Dan is Microsoft Dynamics 365 een oplossing die u moet gezien hebben. Gebruik je al Dynamics 365? Laat u dan inspireren door de nieuwste mogelijkheden, AI-uitbreidingen en andere features uit de grote lente-update (Spring Release ’24).
Woensdag 24 april – voormiddag of namiddag – Gent
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!